آموزش و معرفی سایتهای کلیکی و نحوه ی کسب درآمد از آنها meta name="keywords"
تجارت الکترونیک
خرید و فروش اینترنتی جستجوی مقالات و مطالب علمی

دوستان همانگونه که می دانید یکی از اهداف این وبلاگ به غیر از ارائه ی نرم افزار و کتابهای متنوع الکترونیکی، معرفی سایتهای کسب درآمد و آموزش ثبت نام و کسب درمد از آنهاست.(البته در کنار همه ی اینها به معرفی راههای افزایش بازدید و بالا بردن رنکینگ سایت نیز پرداخته ام!)

تا کنون فقط سایتهایی را به شما معرفی کرده ام که خودتان نمی توانستید روی تبلیغاتی که توی وبلاگتون می ذارید کلیک کنید و فقط بازدید کننده های وبلاگتان باید روی تبلیغات کلیک کنند. یکی از این سایتها عبارت بود از : پرشین هیت

 

ولی امروز می خوام سایتی را به شما معرفی کنم که علاوه بر آنکه می تونید تبلیغات را در سایت یا وبلاگتون به نمایش بگذارید (تا دیگران روی آن کلیک کنند)، بلکه خودتون هم می تونید روزانه با صرف نیم ساعت وارد اون سایت شده، و روی تبلیغات کلیک کنید.به ازای هر تبلیغی هم که مشاهده می کنید، تا مبلغ 10 تومان به حسابتون واریز می شه. جالبتر از همه اینکه به راحتی می تونید هم زیر مجموعه بگیرید (یعنی دیگران از طریق لینک شما ثبت نام کنند) و هم زیر مجموعه بخرید تا برای شما آگهی ببینند.(با اینکار هم زیر مجموعه ها پورسانت دریافت می کنند و هم مبلغی هم به حساب شما واریز می شود.).یکی از معتبر ترین این سایتها ای باکس هست که هم پورسانتش عالیه و هم تسویه حسابش منظمه. از مزایای این سایت اینه که هر هفته در صورتیکه مبلغتون به حدنصاب برسه، می تونید درخواست پرداخت بدید.روش پرداختش هم کاملآ مطمئن و تایید شده می باشد و از طریق درگاه پرداخت زرین پال و شتاب می باشد. خلاصه اینکه با مراجعه به سایت ای باکس و عضویت در این سایت، معنای کسب درآمد واقعی را خواهید فهمید.

پس دوستان بیکار ننشینید و از شغل دوم خود نهایت درآمد را کسب کنید و به مرور آنرا به شغل اولتون تبدیل کنید! بنده با حدود 3 ماه فعالیت در این زمینه اکنون درآمدی 400 هزار تومنی از این کار دارم.مطمئنآ بعد از 7 ماه درآمد شما هم به مرز یک میلیون تومان می رسد...همین الان وارد شوید و اولین درآمدتان را کسب کنید.

برای ثبت نام  روی بنر زیر کلیک کنید: 

اي باكس


نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت17:19---5 تير 1391
سلام پرویز جان.من یکی از زیرمجموعه های تو هستم در همه ی سایتهای کسب درآمدی که تا حالا معرفی کردی.در مورد همشون تحقیق کردم هیچ کدوم مشکلی ندارن.و یکی از یکی معتبر تر.
واقعن از پیشنهاداتت ممنونم.زنده باشی عزیز.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پرویز
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 153296
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

این سایت را حمایت می کنم
سیستم افزایش آمار هوشمند مجیک