سیستم های جامع افزایش بازدید meta name="keywords"
تجارت الکترونیک
خرید و فروش اینترنتی جستجوی مقالات و مطالب علمی

javahermarket

سیستمهای افزایش بازدید چه کاری برای وبسایت یا وبلاگ ما انجام می دهند؟ چگونه می توانند بازدید وبسایت ما را افزایش دهند؟ آیا واقعآ تاثیری در آمار بازدید صفحات ما دارند؟

سوالات فوق و چندین سوال مشابه دیگر، سوالاتی است که ممکن است برای همه ما پیش بیاید.در این پست قصد دارم کمی بیشتر در مورد سیستم های افزایش بازدید هوشمند برایتان توضیح دهم.پس تا آخر پست همراه من باشید.

مکانیزم سیستم های افزایش بازدید تقریبآ همگی مشابه هم هستند و روال کار آنها چنین است که ابتدا شخص در اینگونه سایتها ثبت نام می کند، سپس شخص، لینک باکس این سایتها را در سایت یا وبلاگ خود قرار می دهد. (مانند لینک باکسهای سمت چپ-پایین وبلاگ من) در عوض، این سیستمها نیز لینک وبلاگ یا وبسایت شخص را بهمراه توضیحات وبلاگ در داخل سایتشون نشان می دهند.و به ازای هر بازدیدی که از صفحه ی آن شخص می شود،آنها هم لینک را بیشتر نشان می دهند.لازم به ذکر است چون معمولآ اینگونه سایتها بازدید کننده ی خیلی زیادی دارند  دارای پیج رنک (page Rank) بالایی هستند، بنابراین واضح است که وبلاگ ما برای عده زیادی بازدید کننده نمایش داده می شود.

پس منطقی است که چنین معامله ای را انجام دهیم. زیرا کاملآ به نفع ماست و آمار بازدیدمان را واقعآ بالا خواهند برد.

پس با توجه به توضیحات فوق و با توجه به اینکه بنده امتحان نمودم و حداقل روزانه 100 نفر به آمار بازدیدم اضافه شد، به شما دوستان عزیزم پیشنهاد می کنم که همین الان نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از آمار بالای بازدیدتان لذت ببرید

لازم به ذکر است که ثبت نام شما هیچ نفعی برای بنده نخواهد داشت.(یعنی زیر مجموعه ی بنده نخواهید شد) و ثبت نامتان کاملآ مستقل انجام می گیرد...

javahermarket


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پرویز
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 153635
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

این سایت را حمایت می کنم
سیستم افزایش آمار هوشمند مجیک