تجارت الکترونیک
خرید و فروش اینترنتی جستجوی مقالات و مطالب علمی

کتاب الکترونیکی آشپزی با فرمت Pdf

در این پست قصد دارم یه کتاب جالب رو برای دانلود در خدمت دوستان قرار بدم که با وجود مختصر بودن، اکثر غداها و دسرهای سنتی را همراه با عکسهای رنگی و روش تزئین در خود جای داده است.این کتاب آشپزی بیشتر به درد خانومها می خوره ولی بعضی مواقع آقایان هم مجبور به استفاده از چنین کتابهایی خواهند بود.!!

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید....

 

javahermarket



ادامه مطلب...
ارسال توسط پرویز

دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 - نرم افزار مدیریت دانلود انواع فایل ها از اینترنت

دوستان من امروزه همه ی ما از نرم افزارهایی برای مدیریت دانلودهامون استفاده می کنیم. چون هم سرعت دانلود را بالا می برند وهم در صورت قطع ارتباط، فقط قسمت باقیمانده را دانلود می کنیم.

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید.

جهت دریافت نرم افزار و راهنمای نصب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

javahermarket



ادامه مطلب...
ارسال توسط پرویز

دوستان و خوانندگان عزیز! قبل از هر چیز ازتون تشکر میکنم که به وبلاگم سر زدید.لطفآ بعد از بازدید نظرتون رو در مورد وبلاگ برام بنویسید.این کار وقت زیادی از شما نمی گیره و در عین حال واسه من خیلی مهمه چون کم و کاستیهای وبلاگ را تا حد توان برطرف خواهم کرد. در ضمن دوستان هر نرم افزاری که می خوان، بگن من براشون میذارم. یا در قسمت نظرات یا از طریق ایمیلم: rozhava@gmail.com

 

یه مطلب دیگه هم اینه که مطالبتون رو برام ارسال کنید و به اسم خودتون توی وبلاگ قرار میدم. در ضمن صاحبان سایت و وبلاگها می تنن برای بالا بردن آمار بازدیدشون لینکشو اینجا بذارن و با هم تبادل لینک داشته باشیم.

همتون رو از ته دل دوست دارم خواهرا و برادرای گلم....

 

javahermarket




ارسال توسط پرویز

نرم افزار مدیریت فایلهای فشرده WinRAR 3.93

چون اکثر نرم افزارهایی که در اینجا قرار داده میشود به صورت فشرده و با فرمت rar می باشند بنابراین ساده ترین و کم حجم ترین آنها را براتون میذارم.گذشته از حجم کم این نرم افزار،کارآییهای فوق العاده زیادی دارد که نیاز هر کاربر را از نرم افزارهای مدیریت فایلهای فشرده تامین می کند.....

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

 

 

javahermarket



ادامه مطلب...
ارسال توسط پرویز

قفل گذاری روی USB با نرم افزار USB Secure 1.6.6

اولین نرم افزاری که می خوام براتون بذارم نرم افزار قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل مثل فلش مموری است. چون امروزه همه تو جیبشون فلش دارند در نتیجه ......

برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

 

 

javahermarket



ادامه مطلب...
ارسال توسط پرویز

خوانندگان عزیز مطمئن باشید این وبلاگ بزودی زود غوغا میکنه و شاهد وبلاگی کاملآ متفاوت خواهید بود. پس دوستان هر کسی که مایل به همکاری باشد میتواند با استفاده از منوی سمت راست وبلاگ به عضویت وبلاگ درآید و جدیدترین مطالب وبلاگ را در ایمیلش مشاهده کند.!! در ضمن جهت پربارتر شدن وبلاگ از دوستان خواهش میکنم هر کی مطلب جالبی یا نرم افزار یا لینک یا... به نظرش رسید جهت استفاده همه میتونه در بخش نظرات برام ارسال کنه تا به اسم خودشون در وبلاگ قرار بدم. یا میتونه برای جی میل من ارسال کنید به آدرس:  rozhava@gmail.com

هیچ چیز بهتر از این نیست که انسان دانسته هایی که خودش داره با دیگران قسمت کنه... پس همتون رو دوست دارم و منتظر همکاری صمیمانتون هستم.... بدرود.

 

javahermarket




ارسال توسط پرویز

با سلام خدمت همه دوستان گرامی. من این وبلاگ را ابتدا با هدف یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردم ولی بعدن نظرم عوض شد. حالا قصد دارم وبلاگی کاملآ متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید راه اندازی کنم. دوستان من مطالب علمی و مقالات خیلی زیادی دارم. در هر زمینه ای که دوستان بخواهند. بهمین ترتیب نرم افزارهای گرانبهای زیادی هم دارم که گاهآ بابت آنها کلی پول داده ام. حتی نرم افزارهایی در زمینه موبایل، کتابهای الکترونیک، نرم افزارهای Pc و ... حیفم اومد که سایر هموطنان عزیز را با خودم شریک نکنم. پس ازین ببعد هر گونه مطلب یا نرم افزار جالبی که به نظرم رسید براتون میذارم.فقط جهت بهتر شدن وبلاگ نیازمند نظرات خوانندگان عزیزم هستم. من پرویز هستم در خدمتتونم...

 

 

javahermarket




ارسال توسط پرویز

 

شما دوستان عزیز می توانید در کنار وبگردی به کسب درآمد نیز بپردازید!! راه این کار نیز بسیار ساده است که مرحله به مرحله برایتان توضیح خواهم داد:

مرحله 1 : ابتدا باید یک سایت یا وبلاگ راه اندازی کنید.اگر می خواهید سایت شخصی داشته باشید بایستی از طریق یکی از سایتهای فروش دامنه و فضا، سالانه مبلغی بپردازید. ولی ساده ترین راه ثبت نام در سایتهای رایگان ارائه وبلاگهای مجانی است. برای اینکار می توانید به همین سایت لوکس بلاگ خودمون برید به آدرس: www.loxblog.com چون هم امکانات جالبی داره هم اینکه دامنه ی شما با 5 نام متفاوت ثبت می شود.

مرحله 2: قرار دادن تبلیغات در سایت یا وبلاگتون! در اینجا می تونید به سایتهایی که در ازای کلیک بر روی تبلیغاتشون به شما پول می دهند، رفته و در آنها ثبت نام کنید. من سایت پرشین هیت را به شما معرفی میکنم. چون خودمم عضو هستم و از هر نظر ازش راضیم. هم پول خوبی بهتون میده هم تسویه حسابشون منظمه.

مرحله 3: در مرحله ی آخر باید فعالیتتون را بیشتر کنید.باید دوستان و آشنایانتون رو دعوت به همکاری کنید. البته اونها هم همین کار شما را تکرار خواهند کرد! و هرکس که روی تبلیغات سایت شما کلیک کرد، مبلغی به حساب شما واریز می گردد.

نکته مهم: نا امید نشوید چوت معمولآ در ابتدای کار مشکلاتی وجود دارد مانند: سایت یا وبلاگتون بازدید کننده کمی دارد، تعداد کلیکهایی که روی تبلیغ هاتون میشه کمه و انگشت شماره و... ولی نگران نباشید زیرا مطمئنآ به مرور زمان زیر مجموعه های زیادی پیدا خواهید کرد و تعداد کلیکهایی که در سایتهای اونا میشه، مبلغی به عنوان پاداش به شما تعلق میگیره و خود به خود آمار بازدید و رتبه سایت یا وبلاگ شما هم افزایش پیدا می کنه.

توجه: دوستان هر کس که در هر کدام از مراحل سوالی داشت و یا با مشکلی مواجه شد با من در تماس باشه. مرحله به مرحله راهنمایی خواهم کرد. فقط حتمن ایمیلتون رو بنویسید که بتونم باهاتون در تماس باشم. موفق باشید...

javahermarket

javahermarket




ارسال توسط پرویز

 

یکی از راههایی که می تونید به کسب درآمد بپردازید، خوندن اس ام اسه!! درسته! تعجب نکنید. امروزه یکی از بهترین راههای تبلیغ ارسال اس ام اسهای تبلیغاتیه. روش کار به این طریقه که شما می رید و از لینکی که من براتون میذارم از طریق سایت inPersia ثبت نام میکنید و در اونجا شماره موبایلتون را وارد می کنید و یک شماره حساب (برای واریز وجه تبلیغات به حسابتون). به همین راحتی!!

اینم آدرس:          http://ads.inpersia.com/users/ref/87254

نکته مهم:  نکته مهم اینه که هر کس از طریق شما عضو این سیستم شود، (یعنی از طریق لینکی که از سایت دریافت می کنید و به دوستانتون میدید و دوستانتون روی این لینک کلیک می کنن)در اینصورت 46% از درآمد وی به حساب شما منظور می شود !! پس :

اینجا را کلیک کن و از طریق خوندن sms ماهیانه تا 700هزار تومان درآمد داشته باشید!!!

برای راهنمایی بیشتر و سوالات احتمالی در قسمت نظرات سوالتون رامطرح کنید (ای میلتون را حتمآ بنویسید..)

یا به من ایمیل بزنید. جی میل من:  rozhava@Gmail.com

javahermarket




ارسال توسط پرویز

javahermarket

قبلآ بهتون مژده داده بودم که وبلاگی کاملآ متفاوت را براتون به نمایش میذارم.!! یکی از زمینه های فعالیت وبلاگم تجارت و فروش محصولات روز، از هر دسته و قماش می باشد. امروزه دیگه حتی تو ایران خودمون هم اینترنتی کالا رو سفارش میدن. و هر موقع کالا رو دم در تحویل گرفتن پولش رو به پستچی میدن. جهت خرید وسایل و لوازم روز دنیا ویا اطلاع از نحوه ی خرید و سوالات احتمالی میتونید به فروشگاه من به آدرسهای    http://e-tejarat.iranshope.com ویا  http://e-tejarat.dpkala.com  مراجعه و یا با شماره موبایل 09391841531 (امین نصب)تماس حاصل نمایید. امتحانش ضرر نداره....




ارسال توسط پرویز
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 153631
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

این سایت را حمایت می کنم
سیستم افزایش آمار هوشمند مجیک
لینک باکس هوشمند ام دی پارس